R.I.P Mattias Johansson ♥

älskade mattias.
att du inte längre finns här bland oss, är så ofattbart.
det får bara inte vara sant, det kan inte vara sant.
jag och så många andra behöver dig!
du anar inte vilket stort tom rum du lämnade efter dig.
jag skulle kunna göra vad som helst för att få tilbaka dig.
jag vill inget hellre än att du ska komma tillbaka.
jag önskar att jag vaknar upp snart och inser att allt bara har vart en dröm, en hemsk och overklig mardröm.
det är så ofattbart, att du, oskyldia, söta och underbara mattias var tvungen att tas ifrån oss.
livet är så jävla orättvist.
ditt liv hade ju knappt börjat, du hade allt framför dig, din 20års dag fick du inte ens vara med om.
jag hoppas att dina 19 år här på jorden har vart fantastiska!

jorden förlorade en ängel, men himlen fick tillbaka en.

sov gott underbara Mattias.
Jag älskar dig nu, och föralltid.
Du lever vidare i våra hjärtan. ♥












Allt det fina kommer alltid att brinna för dig Mattias. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0