dag 6.

Dag 6: Åtta bekännelser om dig.

Dag 7: Bild på en tid du saknar.

Dag 8: En gammal och ny bild på dig.

Dag 9: En bild från din förra sommar.

Dag 10: Bakgrund på mobilen.

Dag 11: En puss eller kram bild på dig och någon.

Dag 12: Några/något favorit citat.

 

 

1. jag har förlorat en bästa vän (?)
2.jag vill bli brunett, men vet inte om jag vågar igen
3. elin är bäst!
4. jag har föör lätt att bli kär, & föööör svårt att komma över personer.

5. jag hart vart kär i samma person i mer än ett halv år snart.

6. jag har inte mått riktigt bra på mer än 3-4 månader, inte kunnat kännt riktig gläde om man säger så.
7. jag sökte gymnasium idag. men har ingen aning om vad jag vill gå egentligen.

8. jag har sjukt svårt att veta, om jag skulle villa satsa på ett förhållande eller fortsätta vara singel.

visst, det skulle vara mysigt att ha ett förhållande, saknar den närheten.

men det är även skitskönt att vara singel, inte ha nått att tänka på. bara göra vad man vill.

- jag är singel & fri och gör vad jag vill!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0