du är bäst, så är det bara.

fredagen blev som planerad, åkte till mormor efter skolan å fixade mig.
blev hämtad på station av peddobeer, påväg till fäla hämtade vi elin&andréa i sjövästa, sen en sväng till ljusdal å seeeen till fäla å till emma.
fick smörgåstårta, namnam.
kvällen var bra, trotts att jag fick min fot mosad av peter å att frida bröt nacken å ryggen av mig.
kunde ju såklart ha vart bättre, men den dög för min del faktiskt :)
fick skjuts av peddebeer vid 12-1 tillbaka till järvsö till bästa.
vi vaknade vid 10-11 igår, låg å myste sådär lagom länge för att vi skulle somna om, fast vi egentligen skulle vara med bamse och pottan, haha.
men vi fick gomat av hans farmor vid 4, kollade på nån konstig film å efter en stund kom pottan ändå.
degade där ett tag, åkte runt på byn å upp till berget en snabbis.
vid halv 11 kom simon och hämtade oss å sen jonas och jonta, skjutsade hem mig och dom till berget senare.
somnade vid halv 1 typ å vaknade vid 10 idag.
kändes konstigt att sova ensam på helgen, och det hatar jag.

idag vet jag inte alls vad jag ska göra, ingen lust med att vara hemma.
men det visar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0