sammanfattning.

wiho, ska väl försöka göra en sammanfatting av mitt 2011.

vintern/våren var faktiskt helt underbar, tyckte jag då. men nu kan ja titta tillbaka å tänka ''vafan!?''
ja va tydligen döds kär i en kille ja knappt pratat med elr träffat, vad är det för fel på mej ? :p
blev även sviken av honom ett antal gånger, å sen sa jag ifrån å då fick de vara nog med all skit från han.
kan vara en av dom bästa sakerna jag gjort.

sen blev det sommar och sol! helt klart det bästa på hela 2011.
mycket skratt, bad, bus, tältning, jobb och underbara pojkar och flickor! :)
helt underbart har det varit, har nog aldig mått så bra som då.
mycket av det berodde nog på en viss pöjk.
och rättvik, förnamnet är bara underbart! fyfan vad jag saknar det.
sommar, sol, crusing varje dag, hanna och fina boys, nya människor, tältning, långbryggan, party och sena låånga nätter och masssssa annat som var galet.
sidskogen har vi ju också, hahah vad ska man säga?
kul&galet där med!

och hösten/vinter, vafan säger man.
när skolan började var allt fortfarande bra, tills några veckor senare, men de ska vi inte gå in på.
har även spenderat några fina helger i fäla, häääärligt med lite nytt folk.
å sen kom den riktiga hösen då helvetet brakade loss.
all skit kom, mormor låg på sjukhus, mattias olycka, galen helg som satt spår för livet, ovänner, och jag vet inte allt.
men tur är så har jag haft det rätt bra ändå.
nyår är helt klart de bästa, trotts det som hände.
men nya vännen, sen & spårad kväll å BOYS!? hallå, det säger väl allt ?
hahaha!

tyvärr så har jag ju bråkat en hel del men en vän, som faktiskt är min andra halva om man säger så.
har ingen aning om hur det egentligen är mellan oss om jag ska vara ärlig.
visst, jag saknar dig, men frågan är bara om jag någonsin kommer att kunna lita på dig igen efter det som hänt?
bara jag får ett ärligt svar som håller så kan vi nog lösa det mesta.
- ut med det gamla och in med det nya!
menar inte dig, jag tror nog att du tar åt dig, men gör inte det.
jag menar den VI förlorade tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0