dag 7.

Dag 7: Bild på en tid du saknar.

Dag 8: En gammal och ny bild på dig.

Dag 9: En bild från din förra sommar.

Dag 10: Bakgrund på mobilen.

Dag 11: En puss eller kram bild på dig och någon.

Dag 12: Några/något favorit citat.

 

oj..det finns så sjukt många olika tider som jag saknar..

blandannat, när jag var liten. alltså riktigt liten.

så sjukt skönt, inga problem och ingenting att bry sig om.

 

också saknar jag sommaren 2009. den sommaren bodde jag typ hos bea.

va med henne nästan alla dagar, hade så sjukt kul på den tiden!

 

och vinter 09/10 var också en riktigt bra tid.

kär, brunhårig (!) , hade dom bästavännerna och jaa, allt var perfekt då!

 

sist men inte minst så saknar jag ju sommaren 2011!

har nog aldrig haft en sån bra sommar som jag hade då.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0