22.42

förlåt för dålig uppdatering, men har inte vart hemma på ett tag. känns det som.

Fredag.
skola som vanligt, rätt chill i guess.
sen hem, myste ett tag med mamma. sen vidare till byn, hälsade på mormor ett tag.
sedan sibylla med bästa emma!
och sist men inte mist, HOCKEYYY!
fett kul och najs kväll, synd bara att jarse förlorade och att de va så jävla kallt.


Lördag.
vaknade hur tidigt som helst, så sjukt att inte kunna sova ut på en lördag, när man väl får -.-
aja, degade nån timme i sängen, åt frukost å fixade mig.
senare åke jag till ljusdal för 4-årskalas hos min syster. :)
sen åkte jag hem, hade tråkigt så jag dog.
nån timme senare fick jag faktisk vänner.
niklas och bamse kom och hämtade mig, gjorde inte så mycket.
åkte runt på byn ett tag i väntan på att få veta om vi skulle till ljusdal eller till rossen.
fast till slut blev det inget av det, så kolla film å myste hela kvällen ist.
å när vi väl lagt oss för att sova, så ringer bamse och säger att vi ska till karsjö, så vi klev upp och åkte.
men blev det så då? nää.
tog en till runda på byn, och sen sov vi, igen.

Söndag.
vaknade av att bamse ringer å är sur för att vi sover och inte är hos han.
så vi skulle åka dit, men tog några timmar innan vi ens kom upp ur sängen.
sen åt vi pizza och kolla på film.
och seeeen åkte vi :)
men då vart det idétorka som vanligt..efter nån timme kom bamse på att vi skulle åka skoter å grilla.
yeah!
så hem till nikkepikke å byta om å sen till föränge för att hämta fulskotern. ♥
vi hoppa å for över dom flesta åkrarna i jarse tror jag innan vi kom fram till time.
och sen skulle vi till båthamn för å grilla.
men det hade blivit typ kolsvart ute, men de gjorde inget.
bara mysigt ju :)
sen till byn igen, kolla film å somna nån timme. haha
kom hem vid typ 11, å jag som hade tänk att somna i tid..

menmen, med andra ord så har min helg vart helt awesome! :)

Idag.
var hemma från skolan, hade fett ont i huvet.
sov halva dan, vaknade med huvevärk, fortfarande. och ont i halsen -.-
men imorn blir det nog skola, har ett fucking so prov ju.
fast blir inte hela dan skulle jag tro. ska till doktorn med...

men nu ska jag fortsätta lyssna på sommarmusik och smsa med han å hoppas på att bli trött snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0